Jotta maailma olisi parempi

Linkit uutisiin, yleisönosastokirjoituksiin, yms., sekä niitä koskeva keskustelu. Eri aiheita koskevat linkit olisi hyvä pitää omissa ketjuissaan.

Valvoja: Hallitus

nahkis

Jotta maailma olisi parempi

Viesti Kirjoittaja nahkis » 13.05.2009, 12:06:37

Tämä video kannattaa katsoa, oli agw:stä mitä mieltä tahansa. Nöyräksi vetää.
http://www.youtube.com/watch?v=OVw1PANUcdg

Neovo

Re: Jotta maailma olisi parempi

Viesti Kirjoittaja Neovo » 13.05.2009, 20:49:10

Asiat tärkeysjärjestyksessä....

BorisW
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BorisW » 14.05.2009, 19:52:31

Todella "disgusting", että Al Gore palkittiin

kunniatohtori

Viesti Kirjoittaja kunniatohtori » 18.05.2009, 08:57:56

Näin se on.
Tämäkin ilmastofoorumi saitti on tavallaan vääristynyt.
Kun ollaan näinkin hyvällä asialla, kuin luomassa aitoa keskustelua Ilmastoasioista, niin pitääkö tästäkin periä 10 euron vuosimaksu.
Olen itse kriittisesti ilmastonmuutos vakio-oppeihin suhtautuva tietäjä, mutta en koskaan tule maksamaan 10 euroa jäsenmaksua mielipiteestäni. Tämä 10 euroa tarkoittaa minulle, että tämän saittin ylläpitäjät eivät kenties ole oikealla asialla vaan pelkästään rahastus mielessä.

pasi
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pasi » 18.05.2009, 09:21:23

kunniatohtori kirjoitti:Näin se on.
Tämäkin ilmastofoorumi saitti on tavallaan vääristynyt.
Kun ollaan näinkin hyvällä asialla, kuin luomassa aitoa keskustelua Ilmastoasioista, niin pitääkö tästäkin periä 10 euron vuosimaksu.
Olen itse kriittisesti ilmastonmuutos vakio-oppeihin suhtautuva tietäjä, mutta en koskaan tule maksamaan 10 euroa jäsenmaksua mielipiteestäni. Tämä 10 euroa tarkoittaa minulle, että tämän saittin ylläpitäjät eivät kenties ole oikealla asialla vaan pelkästään rahastus mielessä.

Yhdistyksen varsin nimellinen jäsenmaksu ei ole maksu kenenkään mielipiteestä, vaan se käytetään lähinnä yhdistyksen juokseviin menoihin, kuten näiden nettisivujen ylläpitämiseen, vuosikokouksen ja muiden tilaisuuksien (esim. seminaari) järjestämiseen (esimerkiksi lauantain vuosikokouksen ja seminaarin tilavuokra oli noin 193 euroa) ja niin edelleen. Yhdistyksen toimijat eivät saa palkkaa tai palkkioita tai mitään muitakaan korvauksia, joten rahastuksesta tuskin voi puhua. Ainoa henkilölle maksettava korvaus on tilintarkastajan 20 euron nimellinen palkkio. Edes seminaariesiintyjille ei ole maksettu palkkioita.

Yhdistyksen toimijoiden aika on muutenkin erittäin kortilla eikä tilanne parantuisi yhtään, jos jäsenmaksusta luovuttaisiin täysin ja peruskulujen (joilta ei voi välttyä) maksamiseen pitäisi erikseen alkaa metsästämään lahjoituksia.
Pasi J. Matilainen
Puheenjohtaja, Ilmastofoorumi ry

Vastaa Viestiin