Olin matkoilla

Sekalaiset aiheet.

Valvoja: Hallitus

BorisW
Viesti:

Olin matkoilla

Viesti Kirjoittaja BorisW »

Kiitos niille kaikille foorumilaisille, jotka ovat osoittaneet huolta, kun en ole osallistunut keskusteluihin viimeisen kahden viikon aikana. Olin vaimoni ja parin lapsenlapsen kanssa karannut pimeästä marraskuusta Intian lämpöön Pohjois-Goassa. Vanha kroppani on nauttinut kovasti Intian valtameren 32 asteisesta vedestä, hyvästä ja halvasta ruoasta ja ystävällisistä ihmisistä.

Tein myös hieman oikeaoppista ilmastopropagandaa Intian Kansallisessa Merentutkimuslaitoksessa (NIO). Pidin lähinnä sikäläisille merigeologeille ja -biologeille esitelmän, joka rakentui lähinnä Royal Society of Londonin johtoportaan laatimien 8 kohdan skeptikkoväitteiden ympärille. Esitelmäni tärkeimmät kuvat

Oli mielenkiintoista todeta, että kyllä niitä skeptisiä mieleipieteitä löytyy myös Rajendra Pachaurin kotimaasta. Tosin NIO:n pääjohtaja uskoo ihmisen syyllisyyteen, kuten meillä Petteri Taalas, mutta onneksi hän oli matkoilla.
Viimeksi muokannut BorisW, 30.11.2009, 17:04:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

funkymama

Re: Olin matkoilla

Viesti Kirjoittaja funkymama »

Tervetuloa takaisin!

Antero

Viesti Kirjoittaja Antero »

tervetuloa takaisin
Joo ei saisi ilman foorumilaisten lupaa noin vain lähteä matkoille niinkin pitkälle. Täällä on valmistauduttu monella tavalla Kööpenhaminan kokoukseen. Minäkin joudun kysymään pääministeriltä kumman saan ostaa jouluksi sikakinkun vai kalkkunan. Siis kumpi on ilmastoystävällisempää.
sunnuntai 08

pora

Viesti Kirjoittaja pora »

Tervetuloa takaisin!

Olin jo hieman huolestunut, mutta onneksi kaikki hyvin!

Noa Saarelma

Viesti Kirjoittaja Noa Saarelma »

Heh, itsekkin olen hieman ihmetellyt kun ei ole Boriksesta kuulunut! Mutta joka tapauksessa tervetuloa takaisin!

Vastaa Viestiin