Timo Soini ei tykkää vihreistä

Sekalaiset aiheet.

Valvoja: Hallitus

Tehoautoilija
Viesti:

Timo Soini ei tykkää vihreistä

Viesti Kirjoittaja Tehoautoilija »

ja ilmastonmuutoskin mainittu
Vihreillä on oma maailmanloppuvisionsa; ilmastonmuutos. Sen varjolla voidaan oikeuttaa EU:n olemassa olo, kun "maailman menestynein rauhanprojekti" ei enää myy.

http://timosoini.fi/ploki/
ja sieltä "2009 07 27 12:21 GMT Vihreä vaihtoehto?"

Btw, mihinkähän tuc on kadonnut? Olisi mukava saada häneltäkin kommenttia... :twisted:
.

BorisW
Viesti:

Re: Timo Soini ei tykkää vihreistä

Viesti Kirjoittaja BorisW »

Saattasi olla hyödyllistä informoida Soinia ilmastofoorumista sekä muista kerettiläisesti ajattelivista.

Itsekin olen ajatellut ottaa häneen yhteyttä, mutta ajatus jäänyt vielä toteuttamatta.

Straw Man

Viesti Kirjoittaja Straw Man »

Tehoautoilija kirjoitti:Btw, mihinkähän tuc on kadonnut? Olisi mukava saada häneltäkin kommenttia... :twisted:
.

Tuukka on rientänyt tukka putkella uusiin haasteisiin.

http://www.youtube.com/watch?v=ROtLoGFaFBA
http://www.youtube.com/watch?v=HP4jvw2RIDE

Katsokaa kommentit.

Onneksi kommenttien korkea taso on säilynyt. :lol:

tuc

Viesti Kirjoittaja tuc »

Olin pari viikkoa reilaamassa ja alkukesän vietin lasten liikuntaleireillä. Ja muuten kesällä oli parempaa tekemistä kuin kinastella aiheesta täällä, jossa yksikään ei muuta mielipidettään piirun vertaa.

Pysyn sanojeni takana, youtube-kommenttini saatte lähettää vaikka ko. toimittajalle koko nimen kanssa jos lystäätte. Paskaa mitä paskaa.

pexis

Viesti Kirjoittaja pexis »

tuc kirjoitti:Pysyn sanojeni takana, youtube-kommenttini saatte lähettää vaikka ko. toimittajalle koko nimen kanssa jos lystäätte. Paskaa mitä paskaa.

Anteeksi, unohdin tucin noista edellisen viestin alarmistien joukosta!

pexis

pexis kirjoitti:Anteeksi, unohdin tucin noista edellisen viestin alarmistien joukosta!

eli Ilmastonmuutos mediassa: Aamulehden juttu 2.8.2009 jutusta!http://ilmastofoorumi.fi/foorumi/viewtopic.php?f=17&t=650#p6767

Layman

Viesti Kirjoittaja Layman »

tuc kirjoitti:....... muuten kesällä oli parempaa tekemistä kuin kinastella aiheesta täällä, jossa yksikään ei muuta mielipidettään piirun vertaa.........

Varmaan löytyy parempaakin tekemistä - älä nyt silti ihan kokonaan luovuta.....esim. minä olen muuttanut mielipidettä useita piiruja; pidän nyt hiilidioksidia jonkin verran merkityksettömämpänä ilmastonmuutostekijänä kuin pari vuotta sitten, ja olen siitä jonkin verran vakuuttuneempi (joskaan en täysin varma). Päästökauppajärjestelmän tehottomuudesta olen sen sijaan nyt jokseenkin varma - alunperin miunlla oli vain vahvoja epäilyksiä.
Koska minulla ei ole vaikutusvaltaa sen enempää kuin auktoriteettiakaan minun käännyttämisellä ei tietysti ole mitään yhteiskunnallista merkitytäkään...

pexis

tuc kirjoitti:Ja muuten kesällä oli parempaa tekemistä kuin kinastella aiheesta täällä, jossa yksikään ei muuta mielipidettään piirun vertaa.

Näinhän se on kuten Prometheus Rising toteaa: Whatever the Thinker thinks, the Prover proves. Eli käännytystyö on turhaa.

Itse olin alunperin noin 100% varma, että AGW on huuhaata. Nyt hieman asioihin perehdyttyäni olen siinä noin 200% varma!

tuc

Viesti Kirjoittaja tuc »

pexis kirjoitti:Itse olin alunperin noin 100% varma, että AGW on huuhaata. Nyt hieman asioihin perehdyttyäni olen siinä noin 200% varma!

Mielestäni on TODELLA pelottavaa, jos maallikko väittää olevansa 100 % varma, että koko maailman tiedemaailma kusettaa. Missään ei ole 100 % totuutta, paitsi ehkä uskonnossa. Ja se ei ole tiedettä.

Itse en ainakaan mistään ole 100 % varma. Olen vain varma siitä, että nykytieteen näkemyksen mukaan päästövähennykset ovat oikeutettuja. Tosin ajaisin lähes kaikkia päästövähennyksiä ja poliittisia toimia kuin nyt ajan myös muista syistä (terveys, energiaomavaraisuus, luonnonresurssien liikakäyttö), vaikka CO2 ei ilmastoa lämmittäisikään.

pexis

tuc kirjoitti:Mielestäni on TODELLA pelottavaa, jos maallikko väittää olevansa 100 % varma, että koko maailman tiedemaailma kusettaa. Missään ei ole 100 % totuutta, paitsi ehkä uskonnossa. Ja se ei ole tiedettä..

Juuri tuo koko maailman tiedemaailma on sitä kusetusta. Onko sinulla näyttöä tästä KOKO TIEDEMAAILMASTA! Eiköhän kyse ole vain näistä kyseenalaisista ilmasto"tutkijoista", joiden tieteellistä pätevyyttä on syystäkin arvosteltava!

tuc kirjoitti:Olen vain varma siitä, että nykytieteen näkemyksen mukaan päästövähennykset ovat oikeutettuja.

Päästövähennyksillä ei vaikuteta mihinkään! Ainoastaan rikastutetaan energiayhtiöitä päästöoikeuskaupoilla.

tuc kirjoitti:Tosin ajaisin lähes kaikkia päästövähennyksiä ja poliittisia toimia kuin nyt ajan myös muista syistä (terveys, energiaomavaraisuus, luonnonresurssien liikakäyttö), vaikka CO2 ei ilmastoa lämmittäisikään.

Energian säästöstä olen samaa mieltä. Energiaa kannattaa säästää silloin kun menetelmät ja järkevyys ovat kohdallaan. Pienhiukkaspäästöt kannattaa minimoida jne. Unohdetaan se CO2 mörkö!

Layman

Viesti Kirjoittaja Layman »

tuc kirjoitti:........... Tosin ajaisin lähes kaikkia päästövähennyksiä ja poliittisia toimia kuin nyt ajan myös muista syistä (terveys, energiaomavaraisuus, luonnonresurssien liikakäyttö), vaikka CO2 ei ilmastoa lämmittäisikään.

Eli pääasia on kuitenkin ideologia?

Lorentz

Viesti Kirjoittaja Lorentz »

pexis kirjoitti:
tuc kirjoitti:Mielestäni on TODELLA pelottavaa, jos maallikko väittää olevansa 100 % varma, että koko maailman tiedemaailma kusettaa. Missään ei ole 100 % totuutta, paitsi ehkä uskonnossa. Ja se ei ole tiedettä..

Juuri tuo koko maailman tiedemaailma on sitä kusetusta. Onko sinulla näyttöä tästä KOKO TIEDEMAAILMASTA! Eiköhän kyse ole vain näistä kyseenalaisista ilmasto"tutkijoista", joiden tieteellistä pätevyyttä on syystäkin arvosteltava!

Ilmastotutkijat ovat alansa ammattilaisia, kuten tiedät. Koko ko. ammattikunnan laajuinen salaliitto tutkimustulosten väärentämiseksi on aika paksu stoori.

Vastaa Viestiin