Jo oli aikakin!

Sekalaiset aiheet.

Valvoja: Hallitus

Truthfinder

Jo oli aikakin!

Viesti Kirjoittaja Truthfinder » 16.01.2008, 23:46:31

Vihdoinki palsta jossa asiat sanotaan niin kuin ne on! Kaikkihan tietää että jääkausia on tullu ja menny eikä ihminen oo siitä ollu moksiskaan. Ilmasto nyt muuttuu ihan yhtenään, pelkkää viherpiiperrys probagandaa väittää että joku c2o mukaa muuttais tätä miksikään. Tuolta lyötyy ainaski lisätietoa:yle.fi/mot/161000/kasis.htm. Muutenki nuo MOT ohjelmat on tosi hyviä ja laadukkaita! Tää on ihan samanlaista ajojahtia kuin tää älytön tupakka vihaajien jankutus muka vaaroista mistä ei mitään tiedä. Joku Frederick Seitz ehkä, se on oikee tiedemies. tai joku öljypula, eipä oo meillä päin ollu pulaa. Hyvä jätkät, teillä on oikee ote jatkakaa samaan mallii!! Greenfreelle valtiontuki!

Petteri

Totta...

Viesti Kirjoittaja Petteri » 17.01.2008, 11:13:42

Näillä ihmisillä lanttu leikkaa, eivät ole menneet halpaan. Käykää vaikkapa katsomassa pj Pasin omilta sivuilta hänen tuottamaansa painonhallintaa käsittelevää statistiikkaa. Itse ainakin vakuutuin; eiköhän hänellä ole kompetenssia tulkita myös haastavia ilmastotutkimuksia, vai?! Olen itsekin perehtynyt asiaan ja havainnut ainakin auringonpilkkujen,gravitaation ja marsin napa-alueiden sulamisen olevan vahvassa yhteydessä ns. "Ihmisen? aiheuttamaan ilmastonmuutokseen". Ilmeisesti nämä mars-planeetan pinnalle lähetetyt luotaimet veivät mukanaan hiilidioksia maasta, hah. Yksi asia mihin ei mielestäni ole kiinnitetty tarpeeksi huomiota on maalämpö. Siis maakuoren alta tuleva lämpö, ja siinä tapahtuneet muutokset. Olen taipuvainen epäilemään, että geoaktiivisilta alueilta (esim. Islanti) nousee ilmaan paljon enemmän lämpöä kuin tähän asti on uskottu. Tutkin asiaa ja ilmoittelen tuloksista!!

Vastaa Viestiin